2014. augusztus 9., szombat

Tartoztam az ördögnek egy úttal

Tegnap elmentünk a hozzánk legközelebb eső Intarsparba az Árkádba, mert szerettem volna a gyerkőceimnek a tanévnyitóra blúzt/inget venni.
Ahogy mutattam is itt a blogon, az akciós újságban igen jó áron szerepeltek.
De ez az Árkád Interspar egy hatalmas csalódás volt. 1 sor iskolacucc volt csak, rajzlapot, technika csomagot szerettem volna venni, de itt ilyen még mutatóban sem volt.  A blúzokat, ingeket is már kifele menet találtam meg az egyik sor végén volt csak pár darab és nagyon méret hiányosan. Lányblúzból csak kicsik voltak 98, 104, 110 és 146-os, fiúból is csak picik voltak 104, 110-es és nagyok 170-es!
Szóval aki ilyen méreteket keres az menjen nyugodtan, de a többiek el se induljanak ide.
Remélem azért a többi Intersparban nagyobb a választék.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése