2014. augusztus 3., vasárnap

Takarékosság a héten 1.

Arra gondoltam, hogy hetente összeszedem, hogy hogyan sikerült a takarékossági projektem. És persze a baklövéseimet is bevallom, mert hibázni én is szoktam és hátha más tanul belőle....

  • Hónap utolsó hete lévén, csak abból főztem ami otthon volt, alig vásároltam már. 
  • szerencsére már 31-én fizetést kapott a férjem, így nekem onnan indult az új hónap
  • elvittük a gyerekeket a Holnemvolt Parkba, ami így utólag bevallom sokkal drágább volt, mint gondoltam. De a jó hír, hogy vittünk enni és innivalót, így legalább arra nem költöttünk semmit. 
  • Sikerült minimális olajjal fasírtot sütnöm :) 
  • Hétvégén elkezdtük megvenni a gyerekeknek az iskolai cuccokat, a torna cuccát a lányomnak igazán baráti áron sikerült megvennem:)
  • elkezdtem a héten a lomtalanítást, mert  már unom, hogy egy csomó felesleges/kinőtt/ megunt holmit rakosgatok, így ezeket elkezdtem feltölteni a teszveszre, mert most nincs feltöltési díj:) és...... már eladtam 3 dolgot!  (na jó, kerestem vele 2 ezer Ft-ot, hi-hi)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése