2014. augusztus 8., péntek

Mindig nézd meg a blokkot!


Ez egy ezer éves alapszabály, hogy vásárlás után mindig nézd meg a blokkot, hogy ha eltérés van tudj reklamálni.

És mit csináltam én tegnap?

Hát persze, hogy nem néztem meg a blokkokat csak otthon este, amikor beírtam a kiadásos excelembe és akkor láttam, hogy a 2 helyen is átvertek!!!

Először reggel, a kisboltba, igaz itt csak 40 ft-al, az akciósnak hírdetett margarin a blokkon már nem akciós áron szerepelt:(
Másodjára este a Sparban, ahol pedig tényleg próbáltam figyelni az árakra, több akciós dolgot is vettem, hogy azok jó áron lettek-e beütve és minden okénak tűnt...... Itt a kedves pénztáros nemes egyszerűséggel alma helyett barackot blokkolt. Az alma kilója 350 Ft volt, ennek a csoda baracknak meg 700 Ft/kg volt az ára! Még jó, hogy csak fél kiló almát vettem, így 350 Ft-t buktam......

Verem a fejemet a falba..........



Komolyan mondom mostantól én leszek az a vevő, aki miatt nem halad a sor, mert fizetés után még a blokkot bogarássza a pénztárnál :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése