2014. augusztus 10., vasárnap

Takarékosság a héten 2.

Arra gondoltam, hogy hetente összeszedem, hogy hogyan sikerült a takarékossági projektem. És persze a baklövéseimet is bevallom, mert hibázni én is szoktam és hátha más tanul belőle....

  • hétfőn nem mentem boltba így nem költöttem egy fillért sem :)  jó kezdés, nem?
  • a hét elején folytattuk a gyerekekkel a lomtalanítást, most az ő szobájukban. Rengeteg játékra, mesekönyvre azt mondták, hogy már nem kell, így azok is felkerültek a teszveszre 
  • újra megtanultam, hogy a vásárlás után a blokkot még a boltban meg kell nézni
  • ezen a héten elég sokféle boltban jártunk, úgyhogy már nekem is kezd elegem lenni a vásárlásból, de megvettünk minden iskolai cuccot. Éljen! Szigorúan a lista szerint vásárolva, mindent próbáltam akciósan, olcsón venni. (Írok róla még.....)
  • Ikeás falióra 695 Ft-ért, imádom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése