2014. augusztus 17., vasárnap

Takarékosság a héten 3.

Arra gondoltam, hogy hetente összeszedem, hogy hogyan sikerült a takarékossági projektem. És persze a baklövéseimet is bevallom, mert hibázni én is szoktam és hátha más tanul belőle....

A múlt héten is próbáltam ésszel vásárolni. Már javában készülünk a sulira, ovira.
Sok mindent megvettem már, de van amivel még várok, hátha lejjebb megy az ára:)
Jártunk az Ázsia Centerben, ahol óriási árengedménnyel lehet most nyári cuccokat venni, főleg cipőt, de néhol ruhák is vannak leárazva.
Én amiket itt vettem: az cicanadrág az oviba 695 Ft-ért, oviba vászoncipő 1000 Ft-ért, és nekem egy fekete balerina cipő 1000 Ft-ért.


Jártunk a Tescoban is, ahol sikerült kifognunk nagyon olcsón egy gyerek görkorcsolyát:) 

Szombaton pedig kihasználtuk, hogy sok múzeumba ingyenes a belépés a családoknak, és ahogy utánanéztem rájöttem, hogy ez a vidéki múzeumokra is igaz, így elmentünk Visegrádra és megnéztük a Salamon-tornyot és a Királyi palotát. Ezt a kettőt lehet minden hónap 3. szombatján ingyenesen megnézni.( A Fellegvár pedig minden hónap utolsó vasárnapján ingyenes, így azt mi most kihagytuk) Gyönyörű a kilátás a hegyről, érdemes felmászni odáig, bár mi az erdőn át mentünk egy turista úton és néhol nagyon meredek volt, de csak feljutottunk:) Nagyon szép napot töltöttünk itt el extra olcsón, enni- és innivalót itthonról vittünk, ott csak a fagyizásért és a mosdóért fizettünk.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése