2014. augusztus 9., szombat

Csokis muffin

Újabb olcsó és gyorsan elkészülő sütit hoztam nektek. A szállítást is jól bírja, így kirándulásra vagy piknikezésre is el tudjátok vinni. Én is azért sütöttem, hogy a hátizsákba a szendvicsek mellé kerüljön valami finomság is:)


Csokis muffin 
Hozzávalók:
1 db tojás  
25 dkg cukor
25 dkg liszt
2,5dl tej
1 csomag sütőpor
5 dkg sütőmargarin 
5 dkg natúr kakaó 
1 csomag vaníliás cukor
tehetsz bele gyümölcsöt vagy csokidarabokat is

Először a száraz hozzávalókat kevertem össze. Majd a tejet, a tojást és az olvasztott margarint. Végül összeöntöttem a száraz és a folyékony hozzávalókat és jól kikevertem a tésztát. Muffin sütőbe kanalaztam a tésztát és 200 fokon 15-20 percig sütöttem. Nekem 18 db lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése