2014. augusztus 31., vasárnap

Bababörzén vásárolni jó dolog!

A kerületi művelődési házban ma délelőtt volt Bababörze, amire én mindig elszoktam menni, mert kincseket lehet találni nagyon olcsón:)
Mielőtt bárki azt hinné, hogy itt csak bababruha van, az téved: van itt gyerekruha egész nagy méretig 164-ig láttam ma kiírva, rengeteg játék, mesekönyvek, felnőtt ruhákat is láttam egy árusnál. Cipők, harisnyák, zoknik ( ez utóbbiak újak, de olcsón) és sportszereket is láttam: pl. görkorit .

Én mindig felkészülten megyek:
- előre összeírom kinek mit kell vennem
- lemérem a gyerekeket és egy cetlin elviszem a méreteket magammal
- viszek mérőszalagot is általában ( ezt ma elfelejtettem, de kaptam kölcsön egy kedves árustól)

Ma csak a fiamnak kerestem ruhákat, ő nőtt a legnagyobbat a nyáron. Sikerült is vennem 3 db farmernadrágot 500 Ft/ db áron, 1 tréning nadrágot 200 Ft-ért, 2 szuper pulcsit 500 Ft/ áron és egy használtabbat 300 Ft/áron.
Összesen 3000 Ft-ot költöttem, 2 nagy szatyornyi ruháért!

Mindenkit csak bíztatni tudok, hogy ha a gyerekének ruhát keres és nem ódzkodik a használt ruháktól, akkor menjenek el a kerületi bababörzére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése