2014. augusztus 6., szerda

Házi sport szelet

Ma 2 bontott csomag háztartási kekszet is találtam a konyhában, de senki nem akarta megenni, mert már kicsit régi volt. Szerintem vagy 1-2 hete állt már ott a polcon. Hiába kínálgattam a gyerekeknek, senki sem kérte. De persze a kisfiam egyből mondta, hogy valami más nasit szívesen enne. Innen jött az ötlet, hogy a kekszből csinálok valamit.
Ma erre a házi készítésű sport szelet receptre esett a választásom Andi oldaláról. Én csak fél adagot csináltam, mert csak annyi kekszem volt, de így is bőven elég lett ötünknek.




Házi sport szelet

Hozzávalók : 25 dkg darált keksz, 2 evőkanál kakaópor,  12,5 dkg margarin, 10 dkg kristálycukor, 1 dl tej, rum vagy rumaroma

A darál kekszet a kakaóporral összekevertem. Egy edényben a tejet és a margarint összemelegítjük annyira, hogy a margarin elolvadjon, majd hozzáadtam a cukrot is, azzal is melegítettem még egy picit. Ezt a folyékony részt ráöntöttem a kakaóporral összekevert kekszre, hozzáadtam a rumaromát. Jól összekevertem a masszát és egy  jénaitálba nyomkodtam. A tetejére vízgőz fölött olvasztott étcsokit kentem . A hűtőben 1-2 óra alatt megszilárdult és már lehetett is szeletelni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése