2014. augusztus 4., hétfő

Fasírt sütés olaj nélkül? Nem gond!

Pénteken az ebédhez akartam fasírtot készíteni, már be is kevertem a húsmasszát, amikor rájöttem, hogy nincs itthon elég olaj, hogy bő olajban süssem ki őket.
Boltba nem akartam ezért lemenni, hisz hétvégén úgy is készültem nagybevásárolni.
Az jutott eszembe, hogy ahogy rántott húst is lehet sütőben sütni, a fasírtot is ki tudom ott sütni.  Én a muffin sütőt szemeltem ki erre a célra, tettem bele papírkosárkákat, mintha muffint sütnék, hogy ne süljön le a hús az aljára és beletettem a fasírtgombócokat. Pici olajat cseppentettem a tetejükre és mehettek a sütőbe. Kb 10-15 perc múlva megfordítottam őket, hogy az aljuk is szép színt kapjon. 25 perc alatt kész is lett.
A gyerekek nagyon dicsérték, hogy milyen jó lett. Fel sem tűnt nekik, hogy máshogy készítettem. :)
Szóval jusson eszetekbe a sütő, ha ilyen helyzetbe kerültök, jó szolgálatot tehet:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése