2014. szeptember 22., hétfő

Takarékosság a héten 8.

Arra gondoltam, hogy hetente összeszedem, hogy hogyan sikerült a takarékossági projektem. És persze a baklövéseimet is bevallom, mert hibázni én is szoktam és hátha más tanul belőle.... 

Múlt héten igyekeztem csak abból főzni ami már itthon volt és a lehető legkevesebbet vásárolni. 
Így kaptak egyik hétköznap reggelire márványos kuglófot a gyerekek :) Előző nap nem mentem boltba, csak azzal nem számoltam, hogy elfogy délután a kenyér, mert farkas éhesen jöttek haza az edzésről a gyerkőceim. Boltba már este nem akartam ezért menni, inkább bekevertem a kuglóf tésztát és még este kisütöttem. Reggel ahogy kell még kakaót is kaptak mellé és mindenki boldogan állt fel az étkező asztaltól:)
Itt egy kép róla, bár a reggeli fényviszonyok miatt nem lett túl jó......



Még mindig árulom a Teszveszen/Vaterán a nekünk már felesleges, kinőtt, megunt cuccokat. A héten is elment 3-4 dolog. Sajnos belefutottam egy őrült vevőbe is, akivel nem sikerült zöld ágra vergődnöm, így az az üzlet nem jött össze, de ilyen is van. Ahogy a mondás tartja nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítése.  

Hétvégén rengeteg ingyenes program volt a városban, remélem mindenki kimozdult otthonról! Mi szombaton a Nagy Sportágválasztón voltunk. Igaz ez elég messze volt tőlünk, de megérte az autózást, mert a gyerekek nagyon jól érezték magukat. 107 féle sportág volt jelen, a legtöbbet ki is lehetett próbálni. Gyerkőceimnek a tenisz volt a kedvence. Hát ez nem egy olcsó sport, még keresgélek hol van a közelünkben teniszezési lehetőség. 







Vasárnap a kerületi rendezvényen voltunk: Családi tűzoltó nap volt. A gyerekek olthattak tüzet, megnézhették a tűzoltó autót és a rendőrautót. Volt lovaskocsi is, amivel lehetett utazni, és volt a kisebb gyerekeknek 2 póniló is. Remek hangulat volt, rengeteg ismerős családdal. Jól éreztük magunkat és egy fillérünkbe sem került:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése