2014. szeptember 14., vasárnap

Kakaós-joghurtos kocka

Egyszerű, gyors és olcsó sütemény a vasárnapi ebéd mellé.
Nagyon gyorsan elkészül, nincs vele sok gond.
Nálunk nagyon gyorsan elfogy mindig:)



Kakaós-joghurtos kocka

Hozzávalók: 4 dl liszt, 3 dl kristálycukor, 2 dl joghurt, 1 dl olaj, 2 tojás, 1 evőkanál kakaópor, fél csom. sütőpor, csipetnyi só
Elkészítése: Mély keverőtálba ütöm a tojásokat, majd a joghurttal, a sóval és a cukorral fehéredésig keverem. Ezután az összes többi hozzávalót is belekeverem. Egy közepes tepsit sütőpapírral kibéleltem és beleöntöttem a masszát. Előmelegített sütőben kb.180 fokon sütöttem 45 percig. Kettévágtam és megkentem lekvárral, a tetejére porcukrot szórtam.

Recept forrása: Frank Júlia: Óriás szakácskönyv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése