2014. szeptember 14., vasárnap

Takarékosság a héten 7.

Arra gondoltam, hogy hetente összeszedem, hogy hogyan sikerült a takarékossági projektem. És persze a baklövéseimet is bevallom, mert hibázni én is szoktam és hátha más tanul belőle.... 

Bevallom ezen a héten is elég sok kiadásunk volt. Hiába figyeltem a boltban, hogy ne költsek sokat, szinte úgy éreztem folyamatosan csak fizetek és fizetek. Az oviban,suliban szinte minden nap kellett valamire pénz: német munkafüzetre 1200 Ft, matek munkafüzetre 800 Ft, roki tanfolyam az oviban 2250 Ft, szolfézs könyv 2200 Ft.

A jó hír viszont, hogy remekül beindult a Teszvesz és a Vatera oldalakon az üzlet:)
Iszonyú mennyiségű cuccot töltöttem fel: 2 szatyornyi játékot, 1 nagy szatyornyi cipőt, 5 nagy szatyornyi kinőtt gyerekruhát, 1 nagy szatyornyi könyvet.
És hogy mire mentem vele?
Ide másolom a Teszveszről az eddigi eredményt:
32 darab eladott terméked van 21 600 Ft összértékben.
Azért ez jó:)

A hétvégi esős időben pedig előkerültek a társasjátékok és jó pár régi filmet is megnéztünk: pl. a BMX banditákra ki emlékszik? A gyerekeknek tetszett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése