2014. szeptember 6., szombat

Iskolakezdés még mindig....

Ahogy az várható volt, jó pár dolog derült ki első héten, amire még szükség van a suliban, de a tanszerlistán nem szerepelt, lemaradt, elfelejtődött stb. Így kötöttem ki ma az Auchanban, ahol döbbenten láttam, hogy mekkora árengedményekkel lehet megvenni az iskolai cuccokat.

 az ecsetek 50 Ft/db áron kaphatók
 az ollók 119 és 200 Ft-ért vannak
 Tolltartó henger alakú Verdás 300 Ft-ért
Ugyanez lányosban 200 Ft

Amiket már nem fotóztam, de szuper árakon láttam:
rövid vonalzó tolltartóba való 30 Ft
12 db-os zsírkréta 70 Ft
2 db radír 50 Ft
4 db toll 100 Ft
a füzetboxok is féláron vannak 5-600 Ft-ért

Biztos vagyok benne, hogy sok mindent megéri most beszerezni, hisz ennyiért igazán jó áron vannak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése