2014. október 12., vasárnap

Takarékosság a héten 11.

Be kell vallanom, ez a hét nem a takarékosságról szólt. Csak fizettem és fizettem, mint a katona tiszt.
De, végre befizettem minden számlát. A suliban és az oviban is befizettem minden programot ( akinek nincs gyerkőce el sem hiszi mennyi pénz el megy itt: bábszínház 1600 Ft, tűzoltónap 700 Ft, múzeumba is mennek a sulisok újabb 1500 Ft)  és a csoportpénzeket. Feltöltöttem a mélyhűtőt és a konyhaszekrényt tartós dolgokkal, amik a főzéshez kellenek. Én így vagyok nyugodt, hogy most egy darabig a nagy bevásárlás letudva:)

És nézzétek csak mit kaptam!


2 zsák diót!Nálunk mindenki szereti, úgyhogy nem aggódom, hogy nem fog elfogyni:)

Ja, és ebből kifolyólag, ne lepődjetek meg, ha elárasztom az oldalt diós süti receptekkel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése