2014. október 13., hétfő

Megdrágult a feltöltés a Vaterán és a Teszveszen

Azoknak írom, akik szoktak ezeken az akciós oldalakon hirdetni, hogy október 1-től megszűnt az ingyenes feltöltési lehetőség, sőt bevezették újra a feltöltési díjat, ami 9 Ft lett!

Ide másolom a Teszvesz oldaláról a pontos díjtáblázatot:
1 Ft, minimálár nélkül (Kivéve az egyes autó-motor és ingatlan kategóriákban indított tranzakciókat) 0 Ft
2 Ft és 2Ft feletti ár esetén 9 Ft
Ingatlan és alkategóriái (kivéve az Albérlet) 500 Ft
Albérlet 300 Ft
Egyéb jármű; Veterán jármű;
Haszongépjármű (és alkategóriái)*
500 Ft
Motor, robogó, quad (és alkategóriái)* 300 Ft
Személygépkocsi* 0 Ft

Én eddig mindkét oldalon hirdettem közel 100 terméket, de most, hogy lejártak nagyon gondolkodom, hogy máshol hirdetem meg őket újra, mert nagyon sokallom, hogy csak a meghirdetésért fizessek 900 Ft-ot a Tszveszen és újabb 900 Ft-ot a Vaterán, és még nem adtam el semmit, csak hirdetek!

Sikeres adásvétel után pedig még jutalékot is kell fizetni, ami
5.000 Ft-ig A végső ár 4%-a
5.001 Ft és 60.000 Ft között 200 Ft + az 5.000 Ft-on felüli rész 3%-a
Kicsit körülnéztem a Teszveszen és a Vaterán és rengeteg lett az 1 Ft-ról meghirdetett termék, ami a vevőknek nagyon jó, mert fillérekért lehet jó cuccokhoz jutni, de az eladóknak borzalom, mert nagyon lent vannak az árak.
Sok ismerősöm mondja, hogy a helyi facebook csoportban hirdet és ott ugye semmilyen költség nincsen. Bevallom 1x próbáltam, de épp kifogtam egy nagyon problémás vevőt és ez teljesen elvette a kedvemet. Azt hiszem adok neki még egy esélyt, veszteni valóm úgy sincs:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése