2014. október 6., hétfő

Garázsvásár - próbáltad már?


A TV2 Napló című műsorában futottam bele egy kis összeállításba a garázsvásárokról. Én imádom az ilyen vásárokat. Sajnos tartani nem tudok, mivel egy lakótelepen élek és azt hiszem elég nagy felzúdulás lenne, ha itt a pincében vagy a ház előtt elkezdenék árusítani:), de mint vásárló nagyon szeretem őket tényleg. Amiket a közelünkben rendeztek ott már többön is megfordultam. Potom árakon lehet szuper dolgokat találni: pl. a fiamnak vettem Pókemberes memória játékot 300Ft-ért, sapkákat 200Ft-ért a gyerekeknek, mesekönyveket 3-400 Ft-ért, szánkót 1000Ft-ért és még ki tudja miket, most ezekre emlékszem leginkább. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy ha sok felesleges dolog van a lakásában, garázsában és meg tudja oldani, van hozzá helye, akkor tartson egy garázsvásárt. Csak jól sülhet el, befolyik egy kis plusz pénz és némi hely is felszabadul! Aki pedig venne valamit, az nézzen szét a Facebookon a Garázsvásár-os oldalon, ott szokták meghirdetni, hogy mikor hol lesz a legközelebbi.

 A videó pedig ,amiről az elején írtam itt van, ha nem láttátok:

http://tv2.hu/musoraink/naplo/159617_garazsbol_a_kasszaba.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése