2014. október 6., hétfő

Takarékosság a héten 10.

Ezen a héten nagyon odafigyeltem a kajapénzre. Megszabtam magamnak egy napi 1500 Ft-os limitet és ebből próbáltam megoldani a napi vásárlásokat. Jelentem sikerült, sőt maradt is valamennyi pénzem, de ehhez azért kellett ,hogy volt még a mélyhűtőben, a konyhaszekrényben alapanyag, így csak azok kiegészítéséhez kellett ezt-azt vennem, na meg a napi kenyér, pékárú. Bár ezt is a héten kicseleztem, mert egyik délután kakaós csigát sütöttem, amiből olyan sok lett, hogy azt ették vacsira a gyerekek, aztán másnap reggelire is, és a maradék 2-t még odaadtam nekik a suliba tízórainak is:)
Szóval rájöttem, hogy megéri rászánni az időt és otthon készíteni a péksütiket, mert jóval olcsóbbra jön ki darabja, mint a bolti és az íze is jobb.
A héten készítettem nudlit is, amire szintén igaz, hogy filléres kaja és a házi készítésű ezerszer finomabb, mint a bolti mirelit változat.Ebből akár nagyobb mennyiséget is lehet előre készíteni és lefagyasztani, már próbáltam és úgy is finom marad.

A hétvégén viszont ,amit megspóroltam kajapénzen azt el is költöttem a Tesco játék vásárán:)
Nem sajnálom a pénzt, mert szerintem jó áron vettem meg mindent és örülni fognak neki a gyerekek, ha megkapják.... És ezért megérte egész héten odafigyelve, a meglévő dolgokból főzni és az időmet nem sajnálva sütni, mert így a megspórolt pénzből megtudtam venni olyan dolgokat, amik nem szerepeltek a költségvetésemben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése