2014. október 13., hétfő

Kedvenc gofri receptem

Sokféle gofri receptet kipróbáltam már, de eddig ez a kedvencem. Én tartalmas leves után szoktam készíteni, vagy csak úgy délutáni nasinak, ha átjönnek a gyerekeim barátai. Eddig mindig mindenkinek ízlett, próbáljátok ki Ti is!


Gofri

Hozzávalók:
50 dkg liszt  ( 60 Ft)
20 dkg margarin  ( 120Ft)
15 dkg kristálycukor ( 30 Ft)
0,5 l tej  (100 Ft)
3 egész tojás  ( 105 Ft)
1 csomag sütőpor ( 20 Ft)
2 csomag vaníliás cukor ( 40 Ft)
1 csipet só

Elkészítése:
A tojásokat, a cukrot és a vaníliás cukrot jó habosra keverjük. Hozzáadjuk a puha margarint, jól kikeverjük az egészet. Ehhez adjuk a lisztet, a sót, a sütőport és végül fokozatosan beleöntjük a tejet is. Alaposan kikeverjük az egészet és már készen is van!
Egyből süthető, nem kell pihentetni.
Nekem ebből az adagból 16 darab lett.
Az összköltsége: 475 Ft , darabja  30 Ft! , amit ha készen veszel egy büfében, tuti van vagy 200 Ft!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése