2012. szeptember 5., szerda

Kisgyerekes bérlet a főállású anyáknak is jár

Ti tudtátok, hogy a kisgyermekes BKV bérlet a főállású anyukáknak is jár? Én erre csak 1-2 hete találtam rá a BKV oldalán. Valamiért úgy emlékeztem, hogy ez csak a tgyás, gyed, gyes-es anyukáknak jár, erre most a nyári szünet végén találtam meg az oldalukon, hogy a gyet-et kapó főállású anyukák is vehetnek ilyen bérletet. Árban ez nagyon nagy különbség, hisz a normál bérlet 9800 Ft ez meg csak 3850 Ft!

És, hogy mi kell a vásárlásához?
A kisgyerekes bérletre való jogosultságot (budapesti lakcím mellett) a juttatásokról (gyes, gyet, gyed, vagy tgyás) a kifizetőhelytől kapott eredeti igazolás vagy megállapító határozat bemutatásával lehet igazolni. A bemutatott határozat, vagy igazolás nem lehet régebbi 6 hónapnál.
Minden kifizetőhelynek rendelkeznie kell egy olyan bélyegzővel, amin a cég neve, nyilvántartási száma és az van rajta, hogy társadalombiztosítási kifizetőhely. Minden cégnek más alakú, de a kötelező adatok (sorrendben):
TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁSI KIFIZETŐHELY
Cég neve, címe
NYILVÁNTARTÁSI SZÁMA
Ezen bélyegző nélkül nem fogadható el az igazolás, nem adható ki, illetve nem érvényesíthető a kisgyerekes bérletigazolvány.

Az igazolást én megkértem e-mailen a MÁK Ceglédi igazgatóságtól ( én innen kapom a pénzt) és 1 hét alatt meg is hozta a postás. Azt hiszem ez az egyetlen hivatal, aminél így e-mailen is lehet ügyet intézni, szóval nagy piros pont nekik érte! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése