2012. szeptember 3., hétfő

Bababörze

Tegnap volt a kerületi művelődési házban a bababörze. Én amióta gyermekeim vannak rendszeresen járok ide, hisz jóval olcsóbban tudom megvenni a ruhákat, mint a boltban. Mostanában a teszveszről, vateráról is leszoktam, mert nagyon drága lett a posta. Vagy ha vásárolok is ott, próbálok személyes átvételt megbeszélni az eladóval.

A bababörzéket azért szeretem, mert nagyon olcsón lehet venni a gyerkőcnek szuper ruhákat. Nem mondom, kell hozzá jókora türelem, szerencse is, hogy találj megfelelőt.
Az én taktikám, hogy körbejárok, mindenhol megnézem mik vannak azokban a méretekben, amiket én keresek, aztán a legjobb áron lévőket veszem meg. Figyelni kell, mert vannak drágábban áruló, használt ruha boltos eladók is, akiknél pl. egy pulcsi 1800 Ft, amiért már újat is vehetnék a tescóban,de vannak olyan anyukák is, akiknél még alkudni is lehet, vagy előre mondják, hogy ha több dolgot veszel adnak árengedményt. Amit nem veszek ilyen helyen az cipő, abból mindig újat veszek és fehérnemű. Elhiszem, hogy ki van mosva minden, de mégsem, abból is csak az új jöhet nálam szóba.

Megmutatom miket vettem most:
Kisfiamnak tréning nadrágok az oviba 600 Ft/db áron voltak


A rózsaszín tréning nadrág 300 Ft volt, a virágos farmer 400 Ft, az öves farmer 500 Ft, a piros nadrág, a szürke és a sima farmer pedig 600 Ft/db.

Persze ajándék nélkül nem szoktam hazamenni. A hercegnőst ajándékba adták, a malackás foglalkoztató 300Ft volt, a kirakó pedig 500 Ft.

Szerintem egész jó áron sikerült vásárolnom. 

Ti hol veszitek a gyerekeiteknek a ruhákat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése