2012. szeptember 2., vasárnap

Ázsia Centerben

Ma délután elugrottunk az Ázsia Centerben, mert a lányom kinőtte az ünneplő cipőjét és a holnapi évnyitóra kell egy. Szerencsére nekünk közel van ez a hely. Sokszor voltunk már itt, nagyjából tudom mit hol találok, de most sajnálattal láttuk, hogy az a gyerekcipő árus , aki régen a földszinten árult, megszűnt. Most alig találtam egy-két boltban gyerekcipőt, mindenhol csak felnőtt méterű volt. A legfölső szinten, ahova nem is akartam már felmenni, csak a gyerekek mozgólépcsőzési mániája miatt mentünk fel, aztán csak találtam cipőt. Igaz, hogy fehér, de szerintem nagyon szép, és mivel utolsó darab volt, csak 1000 Ft-ba került!


Aztán már lefelé menet úgy döntöttem kipróbálom az ott árult mosószert, mert pont elfogyott a hétvégi nagymosásnál ami otthon volt. Annyian vették ezt a fajtát, gondolom rossz nem lehet.
3,5 liter került 1900 Ft-ba.
Amúgy nagyon jó áron voltak a nyári ruhák leértékelve. Fürdőruhák 1300 Ft-ba kerültek, nyári pántos ruhák 1500 -2000 között voltak, nyári papucs cipők 1500 Ft, de már árulják az őszi cipőket 2000 Ft körüli áron. Őszi kabátokat láttam 2000 ft-tól.

Ti szoktatok itt vásárolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése