2013. október 1., kedd

Betegen is észnél kell lenni


Benyeltek a gyerkőceim egy jó kis vírusos torokgyulladást, amit én is elkaptam.
Így a napok most betegápolással telnek és persze dokihoz mászkálással, mert nem egyszerre lettek betegek, áááá, szépen 3-4 naponként dőlt ki a soron következő.
A doki pedig mindig automatikusan írja fel a gyógyszereket, amit persze az ember egyből ki is vált az első útba eső gyógyszertárban.
Most viszont felkészülve mentem. Nem régen raktam rendet a gyógyszeres dobozban, kivettem mindent,ami lejárt és elvittem leadni a gyógyszertárba. Így megúsztam csak lázcsillapító vásárlással, mert a többi,amit felírt a doki még volt otthon.
Így megspóroltam nem kevés pénzt és bosszankodást, hogy feleslegesen vettem valamit, ami már van otthon.
Szóval rendrakásra fel! Egy gyógyszeres dobozban rendet rakni max. 10-20 perc, de mégis ezreket spórolhatsz vele! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése