2013. október 8., kedd

Almás zabpelyhes muffin

Még a múlt héten sütöttem ezt a finom és olcsó almás muffint. Kaptunk rengeteg almát, de némelyik elég ütött volt, na azokból készült a sütemény.:)


Almás-zabpelyhes muffin

Hozzávalók:
2 tojás
3 ek. porcukor
15 dkg liszt
5 dkg zabpehely (ha nincs, akkor legyen ez is liszt)
1/2 csom. sütőpor
1 tk. fahéj
2-3 ek. olaj
1 cs. vaníliás cukor
3 -4 alma lereszelve (mérettől függően)

Elkészítése:
A tojássárgákat az olajjal, a fahéjjal, a 2 féle cukorral és a sütőporral fehéredésig kevertem. Belekevertem a lereszelt almát, majd a lisztet és a zabpelyhet, Utolsónak adtam hozzá a felvert tojásfehérjét.Muffin formákba adagoltam, kb. a 3/4-ig szabad tölteni, mert megemelkedik majd a tészta. 180 fokos sütőben kb. 20 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése