2016. január 14., csütörtök

Limara féle pizzás csiga


Még vasárnap sütöttem , (kicsit elvagyok maradva az írással) hogy hétfőn legyen mit vinniük a gyerekeknek a suliba. Amióta vasárnap zárva vannak a boltok, azóta nem olyan egyszerű a hétfői szendvics csomagolást megoldani. Nálunk a 3 gyerekből 2 van befizetve az iskolai menzára, de csak ebédre. A nagylányom már felsős és ő köszöni, de nem kér a menzából, inkább szendvicseken elvan egész nap. A kicsik is így vannak vele, de az alsósoknak kötelező befizetni, mert ez iskolaotthonos suli, ahol 4-ig bent kell lenniük. Kidobott pénz, amit a menzára fizetek, mert nem eszik meg, de ezzel nem tudok mit csinálni. Ezért van, hogy én mind a 3 gyereknek bőségesen csomagolok egész napra kaját.

Most éppen erre a pizzás csiga receptre esett a választásom.
 Hozzávalók:

 50 dkg finomliszt 50 Ft
 1,5 tk. só
 3 ek. olaj
 1 tk. oregáno
 2,5 dl víz
 0,5 dl tej (vagy víz)
 2,5 dkg friss élesztő 30 Ft
Töltelék:
 15 dkg sonka   300 Ft
 10 dkg reszelt sajt 100 Ft
 ketchup    20 Ft

Összes költség : 500 ft és ebből az adagból 18 db lett. 27 Ft/ darab az elég jó ár, nem?! :)

A gyerekek imádták. És hétfőn olyan jó érzéssel mentem el a suli büfé előtt, ahol kígyózó sorban álltak a szülők, hogy a gyereküknek vegyenek valami kaját aznapra li tudja mennyiért, én meg tudtam, hogy ezzel a kis sütögetéssel, mennyi pénzt spóroltam meg.

Tudom, hogy sok idő, de egyre inkább biztos vagyok benne, hogy a saját készítésű dolgokkal lehet a legtöbb pénzt megfogni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése