2012. június 12., kedd

Kuponos oldalak bűvöletében

Nem tudom ki hogy van vele, én szeretem a kuponos oldalakat. Igaz már nagyon sok van belőlük, azt sem tudom már követni melyikre iratkoztam fel és melyikre nem, de ma találtam egy oldalt, ami az összeset összegyűjti és nem kell mindet egyesével megnézegetni.

Én főleg a gyerekeknek való programokra keresek akciós belépőket ezeken az oldalakon, hisz 3 gyerek meg 2 felnőtt belépő nem kis összeg szokott lenni. Örülök minden kis engedménynek:)

Amit ma találtam és egyből meg is vettem a Babakassza oldalán: az a Margitszigetre szól 4 főnek kisvonattal egy fél órás utazás 1600 Ft-ért. A jövő héten kezdődik a 2.5 hónapos nyári szünet, amiben biztos a Margitszigetre is kijutunk majd és ki tudjuk próbálni ezt a kisvonatot:)

Ahogy jobban szétnéztem a Babakassza oldalon, akkor vettem észre, hogy lehet igényelni egy Babakassza kártyát, amivel az elfogadóhelyeken 5-50%-os kedvezményt lehet kapni. Ahogy néztem itt Budapesten elég sok helyen elfogadják ezt a kártyát, szóval nekem megérte kiváltani. A plusz jó hír, hogy ingyenes! Szóval veszteni valóm nincs.
Amik nekem tetszettek az elfogadó helyek közül és ahova el szeretnék menni a gyerkőceimmel:
Gipszkorszak játszóház -- itt 20% -os kedvezmény jár a kártyával
Budakeszi Vadaspark -- itt 10 % kedvezmény kapható
Seholsziget Élménypark -- 50% kedvezmény jár a családi belépőre a kártyával!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése