2012. június 2., szombat

Akciók a Corában

Most érdemes a Corába menni vásárolni, mivel kiárusítják a Cora és Winny márkás termékeket. Nagyon jó áron lehet kifogni dolgokat. Én most kimondottan emiatt az irodaszer akció miatt mentem el oda:

Nekem 3 gyerkőcöm van, tehát a ceruzák, hegyezők, filcek fogyóeszközök. A legnagyobb gyerkőcöm most elsős az általános iskolában, neki is sok minden kell a tolltartójába. Ezeken az árakon szerintem megéri bevásárolni belőlük, jó lesz majd szeptemberben suli kezdéskor elővenni.

Aztán ha már ott voltam jól körül is néztem és szuper akciókat találtam!
 A tisztító szerek között kitett akciós áruknál ezeket vettem meg:

Cora általános tisztítószer 1 liter 179 Ft
Cora konyhai tisztítószer 199 Ft
Winny padlóápoló 189 Ft

A végleg megszűnő termékek között pedig ezeket vettem:
Cora 3 db-os sütőpor 30 ft
Cora 5 db-os vaníliás cukor 50 Ft
Cora vanília aroma 100 Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése