2012. június 25., hétfő

Eheti menü tervem

Be kell vallanom, hogy ebben a hónapban nem sikerült tartanom a költségvetésemet, így erre az utolsó hétre nagyon kevés pénzünk maradt. Azért nem kesergek, mert elég sok minden van a hűtőben, csak kenyeret kell vennünk naponta, meg 1-2 doboz tejet és kihúzzuk fizetésig. De azért valahol bánt, hogy ebben a hónapban ennyire elszaladt velem a ló.
Persze tudom én, hogy hol szúrtam el:
- a nagylányomnak vettem a teszveszen 2 ruhacsomagot, amiben kb. 35-40 ruha volt 10ezerért. Mind szuper jó állapotú, őszre a suliba jók lesznek, de nem volt betervezve.
- szintén neki vettem egy új bicajt is, mert a régi t már kinőtte, váltani kellett a 20-ra. Ez is 10 ezer volt, használtan.
- jön a fiam névnapja a héten, neki vettem játékokat, és ha már rendeltem, megvettem előre a nagylányomét is, mert neki meg július közepén lesz. Így egy szállítási ktg-el megúsztam. Ez 7 ezer ft volt.
- és magamra is költöttem, mert nekiálltam egy életmódváltásnak. Szeretnék sokkal egészségesebben főzni, ezért elég sok alapanyagot vettem ehhez ebben a hónapban: liszteket, olivaolajat, nyírfacukrot, zabpelyhet, zabkorpát, sok-sok zöldséget ( tele a mélyhűtő velük)

Szóval az eheti spórolós menüm szigorúan abból, ami itthon van:
Hétfő: Húsleves, gombapaprikás tésztával
Kedd: Mézes-mustáros csirke barna rizzsel, salátával
Szerda: Tészta tejszínes csirkeraguval, zöldbabbal
Csütörtök: tökfőzelék, fasírttal
Péntek: Gulyásleves, túrógombóc
Szombat: Gulyásleves, rizskoch
Vasárnap: Zöldborsóleves, sárgarépával töltött csirkecomb, zöldségköret, petrezselymes krumpli, desszertnek: kókuszgolyó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése