2015. január 6., kedd

Az igazi akcióvadász

Rengeteg amerikai spórolós blogot olvasok mostanában és mindig megdöbbenek, hogy ők ezt milyen szinten űzik..... mármint az akció vadászatot.
Tegnap pl. belefutottam ebbe a cikkbe, ami arról szól, hogy ők mindig csak az akciós terméket veszik meg. A mindig itt szó szerint értendő! És ehhez igazítják a menüt is. Ha nem akciós valami egyszerűen nem veszik meg. Megvárják amikor leakciózzák és akkor vesznek belőle csak. Az akciós termék alatt sem azt érti feltétlenül, ami az újságban meghírdetett akció, hanem főleg a már nálunk is több nagy hiperben látható olyan leértékelt áruk, amik 1-2 nap múlva lejárnak ezért jóval az eredeti áron alul lehet megvenni.
Tehát ő nem egy adott menühöz vásárol olcsóbban, hanem az extra olcsón megvett dolgokból rögtönöz ott a boltban egy menüt a fejében és a hozzávalókat még az éppen akciós dolgokból teszi hozzá vagy ha jó a memóriája, és emlékszik rá hogy mi van otthon, akkor az otthoni készletből.

Be kell vallanom, én nem vagyok ennyire szuper spóroló. Egyrészt mert a közvetlen közelemben egyetlen méregdrága coop üzlet van csak. A hiperekbe max. hétvégén jutok el, ha a férjem elvisz kocsival, mert tőlünk busszal igen drága dolog oda elmenni 2 jegy oda- 2 vissza, nem kevés pénz.
Másrészt én ha fejben tervezem meg a menüt csak, biztos hogy valami apró hozzávalót kifelejtek és másnap újra mehetek a boltba. Szóval én jobban szeretek az előre megírt menühöz vásárolni.
Nem mondom, ezeket a leértékelt pultokat mindig megnézem a Tescoban és már többször vettem így nagyon jó áron joghurtokat és felvágottakat, de erre számítani, hogy majd csak találok benne valami jót, nem szoktam.
Azt hiszem, hogy így vásárolni csak az tud, akinek a közvetlen közelében van nagyobb hiper, ahol vannak ilyen nagyobb akciók és napi szinten ott vásárol, már kitapasztalta, hogy mikor mit áraznak le, mikor rakják ki az ilyen árukat. Nekik viszont ez egy nagyon jó kis spórolási mód!

Kíváncsi vagyok, ki mennyire használja ki ezeket az akciókat!
Ti megszoktátok nézni a leértékelt árus pultokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése