2015. január 5., hétfő

52 hetes kihívás



A napokban akadtam erre az 52 hetes kihívásra, aminek a lényege, hogy minden héten pénzt teszünk félre egy éven át. Az összeg hetente növekszik, amit félre kell tenni. Az évvégére pedig remek kis tartalékot lehet képezni belőle, vagy akár jól jöhet majd a karácsonyi ajándékok vásárlásánál is....
Az ötlet amerikai oldalakról szivárgott be kis hazánkba, de a magyar változatát én most itt találtam: http://m.amiakonyhambolkikerul-hu.webnode.hu/news/a52-hetes-penzkihivas/

Idén én is belekezdek a gyűjtögetésbe, mert nem árt egy kis tartalékkal rendelkezni!

2 megjegyzés:

  1. Szia!Remélem nem haragszol ha tegezlek! :) Most találtam rá a blogodra,bízom benne majd vissza járok!De nem is ez miatt írok,hanem erre a spórolásra...Én tavaly futottam vele össze először az én "kedvencem" által (pinterest),s a tapasztalatom az lett hogy az idén fordítva csinálom!Miszerint januártól fizetek többet,és egyre kevesebbet..Azt is megmondom,h miért!Tapasztalatom szerint az év elején kevesebb a fizetnivaló(névnap,szülinap,stb...),aztán egyre több és több és több....Én az idén ezt próbálom ki!Egyébként egy nagyon jó ötlet! :) Sőt mivel nálunk még cafettéria is van,minden hónapban 1db 1000.-Ft-os étkezési utalvánnyal is megspékelem...Naggyon jó volt Karácsonykor ebből finaszírozni a Télapó csomagokat,ill.a nagybevásárlást!Ugyhogy kívánom,hogy sikerüljön a terved! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Odry! Nyugodtan tegezzél, én is tegeződök a neten mindenkivel:) Örülök, hogy írtál! Akkor Te már túl vagy egy sikeresen végig spórolt éven, gratulálok hozzá! Én is gondolkodtam rajta, hogy az év végén nem biztos, hogy jól fog esni a havi kb. 5000 ft bedobálása, de aztán azt gondoltam, hogy még is csak jó lesz ez így , mert így hetente hozzászoktatom magamat a pénz félretevéshez. Aztán majd én is, ha tudok dobok bele többet, pl. ha pár felesleges cuccot eladok a neten, annak az árát......

    VálaszTörlés