2014. július 23., szerda

Ne kapkodd el az iskolai cuccok beszerzését!

Sok szülő, főleg akinek most lesz elsős a kisgyereke bele esik abba a hibába, hogy minden iskolai cuccot megvesz már a nyár elején, és most már büszkén mondja mindenkinek, hogy ő már felkészülten várja a sulit. Igen ám, de milyen áron?
Mondok egy példát:
1 hete voltam a Tescoban, már ki voltak rakva a sulis cuccok, meg is néztük a hátizsákokat, mert mindkét gyermekemnek kell majd újat vennem. Találtunk is, ami tetszett nekik 4990 Ft-ért:
Aztán arra gondoltam, hogy megvárom az augusztusi akciókat, mert akkor még jobban leviszik az árakat, sőt 1-2 éve egyszer azt tanácsolta nekem egy 5 gyermekes anyuka, hogy hagyjam aug.31-ére a bevásárlást, mert akkor már fillérekért dobják az emberek után a suli kezdéshez való cuccokat. És tényleg így volt! pl.a füzetbox, ami előtte 500 Ft volt, akkor aug. 31-én már csak 100 Ft-ba került:)
Na de vissza a táskákhoz!
Nézzétek csak mit találtam a Tesco júlis 31-től érvényes iskolakedzési újságjában:
ugyanaz a táska már csak 3490 Ft!

Itt tudjátok megnézni az akciós újságot, ha nem hiszitek: http://tesco.hu/akcio/bts/41390#pages/1
És ez július 31-től augusztus 19-ig érvényes. Kíváncsian várom, hogy utána milyen akciók jönnek még: ) Én kivárok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése