2014. július 29., kedd

Ne csak az árakat nézd!


Bizony erre, hívja fel az Index cikke a figyelmet, hogy ne csak az árat nézzük, hanem a mennyiséget is. Erről már én is akartam nektek írni, hogy nemrég én is így jártam, hogy vettem egy csomag búzadarát és már csak itthon vettem észre hogy nem 1 kg volt , hanem 750 g. Teljesen elképedtem, aztán megfogadtam magamban, hogy ezentúl nagyon figyelek a mennyiségre is. Eddig hajlamos voltam csak az ár alapján dönteni és mindenből az olcsóbbat keresni. Na ez mára kiderült, hogy nem jó ötlet. Azt hiszem nagyon sok gyártó próbál ezzel trükközni, hogy nem változtatja az árat, de kevesebb terméket ad. Most nekünk, fogyasztóknak kell nagyon odafigyelnünk, hogy melyik terméket vesszük meg.
Itt találjátok a cikket, érdemes elolvasni: http://divany.hu/shopaholic/2014/07/28/csomagolas/
A következő nagy bevásárlásnál már erre is figyeljetek!

2 megjegyzés:

  1. Már régóta úgy vásárolok, hogy az egységárat veszem figyelembe.
    Ha a kg/db/l árat nézem, akkor hamar kiderül a turpisság.
    Már a férjem is egész jól belejött :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem erre még figyelnem kell. Le kell szoknom a márkahűségről, ha spórolni akarok.....

    VálaszTörlés