2013. november 21., csütörtök

Piatnik játékokhoz kupon

Közeledik a karácsony. Kisgyerekes családoknál ez egyet jelent a játék vásárlással.
Én már évek óta interneten rendelem meg az ajándékokat, nem szeretem a tömeget.
Általában már év közben a játékboltban figyelem a gyerkőceim reakcióját egy-egy nézelődés közben, és ezeket jól megjegyzem magamnak, karácsonykor pedig ezekből az ötletekből válogatok a pénztárcámnak megfelelően.
Most is már ajándékok után kutatva, találtam egy jó kis kupont a Piatnik webáruház oldalán, amivel 20 % kedvezményt kapok a vásárlás végösszegéből. Nézzétek csak!
A kuponhoz be kell regisztrálni névvel és e-mail címmel, és e-mailben kiküldik. December 23-ig lehet felhasználni, de szerintem jobb ezen előbb túl esni. Jártam már úgy, hogy karácsony előtt 1 héttel már a kinézett játékokból semmi nem volt. Azóta tanultam a hibámból és november végén-december elején letudom az ajándékvásárlásokat.

Azoknak, akik nem ismerik ezeket a játékokat, ajánlok párat:
kis ovisnak ezt:

nagycsoportos ovisnak ezt:

alsós általános iskolásnak ezt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése