2013. november 13., szerda

Rend a lelke mindennek

A napokban jöttem rá, hogy, ha spórolni akarok, rendet kell raknom. Nem halogathatom tovább, mert így csak még több pénzt dobok ki az ablakon. Hogy miért mondom ezt?
A héten nagyon rohanós napjaim voltak, sok ügyintézéssel. Reggeli rohanásban nem néztem bele a táskámba, hogy nálam van-e a BKV gyűjtőjegyem, persze nem volt ( a vékonyabb kabátom zsebében találtam meg este), így vehettem jegyet 450 Ft-ért darabját. Aztán másnap fel kellett volna adnom leveleket, de a fiókban hiába keresgéltem, sehol nem találtam borítékot, így este a vásárlásnál azt is vettem 200 Ft-ért. Ma, amikor nem is kerestem, 2 csomaggal is találtam az egyik szekrényben. A konyhaszekrényre is ráférne egy alapos rendrakás, mert a tegnapi vásárlásnál biztos voltam benne, hogy nincs itthon spagetti tészta és vettem a vacsihoz, de amikor már itthon pakoltam el a konyhaszekrénybe, találtam egy bontatlan csomaggal. Persze ezek nem nagy összegek, mondhatod most magadban, de ha hetente csak 1000 Ft-ot költök el ilyen felesleges dolgokra, az havi 4000 Ft. Ami kidobott pénz!

Szóval a hétvégi programom rendrakás lesz.
Valami ilyesmikre vágyom:




forrás: pinterest




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése