2014. február 19., szerda

Ingyenes a feltöltés a Vaterán

Megdöbbentően sok kinőtt ruha, megunt játék tud összegyűlni egy idő után a 3 gyerekemről. A hétvégén jutottam el arra a szintre, hogy már nem bírtam és minden kinőtt, megunt dolgot elkezdtem összeszedni dobozokba. Aztán jött a nagy kérdés mi legyen a cuccokkal ?
Szerencsémre tegnap észrevettem, hogy a vaterán ingyenesen lehet feltölteni mindenfélét február 21-ig. 
Nem kérdés mivel telt a napom? Fényképeztem, méregettem, feltöltöttem. És most várom a csodát:) Úgy vagyok vele, hogy ami ebből bejön az talált pénz és megy a megtakarítási számlára.Jól jön majd a nyári szünetben, mikor a 3 gyerkőccel itthon leszek egész nyáron. 
Drukkoljatok, hogy sikeresen eladjam a nagy részét!

Amúgy ez az online aukciózás egy nagy szerencse játék szerintem. Néha elképesztő árakon mennek el tök átlagos vagy átlag alatti ruhák, csak mert next pl. A no name csodaszép kisruhák meg a kutyának sem kellenek fillérekért. Ki érti ezt ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése