2013. szeptember 17., kedd

Kamraszemle

Ahhoz, hogy tervezni tudjak az előttem álló 2 hétre, kipakoltam mindent a konyha szekrényből, hűtőből, mélyhűtőből és összeírtam, hogy mi van itthon. Engem még úgy neveltek a szüleim, hogy mindig legyen otthon krumpli, tészta, hagyma, liszt, fűszerek, hogyha baj van, akkor is legyen mit ennem. Apámnak még ma is az a szokása, hogy minden vásárlásnál vesz egy csomag rízst vagy tésztát, mert az eláll és jól jön vészhelyzetben.
Szóval listaírás után már beláttam, jól megtanultam a leckét, mert kajánk az bőven van itthon.

És hogy miket fogok főzni belőlük?
Hétfő:  kelkáposzta főzelék fasírttal
Kedd: gulyáslevest, almafánkkal
Szerda: rizseshúst
Csütörtök: sült csikrecombot tepsis krumplival
Péntek: lencseleves, nudli
Szombat: iskolai kötelező programra megyünk és ott eszünk valami bográcsos kaját
Vasárnap: Anyósomnál eszünk

Hétfő: Zöldborsófőzelék sült virslivel
Kedd: spenót, főtt krumpli, főtt tojás
Szerda: Bolognai spagetti
Csütörtök: Bableves, palacsinta
Pénteken: csütörtöki maradék:)
Szombat: Tökfőzelék fasírttal
Vasárnap: Húsleves, zöldborsós tokány rizzsel  , nasinak Spórolós Bözske citromos sütijét sütöm majd meg:)

Hétközben még tervezek sütni:
Kakaós csigát a leveles tésztából, ami a mélyhűtőben van.
Virslis bucit, ami nagy kedvence a gyerkőceimnek.

Kb. ezek a tervek. Remélem tartani tudom majd magamat a leírtakhoz.
A reggelit, vacsit nem terveztem meg. Van még a hűtőben több féle felvágott és sajt, először fogyjanak el azok. Majd utána töröm a fejemet, hogy mit ehetnénk helyettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése