2013. szeptember 16., hétfő

2 hetes kihívásom!

Jó régen írtam ide utoljára. Be kell valljam, hogy a nyáron eszembe sem jutott a spórolás. Persze figyelgettem az árakat, átgondoltam, hogy mikor hova megyünk, milyen programra, de azért a 3 gyerkőcöm vágyai voltak az elsődlegesek. Szóval a szeptembernek üres pénztárcával indultunk neki, a megtakarított pénzünket elnyaraltuk. Persze, ahogy számítottam rengeteg a kiadás, főleg, hogy már 2 iskolás gyerkőcöm van és 1 ovisom. Bár nekünk a tankönyvek ingyenesek, de azon felül is bőven akadt vásárolni való. A suliban is fizetni kellet osztálypénzt, munkafüzetet, a kicsinek kirándulást, a nagynak a szolfézs és klarinét órákat. Szóval hiába még csak hónap közepe van, nekem már hó vége érzésem van, ha a pénztárcámba nézek.

Ezért elhatároztam, hogy belevágok egy 2 hetes kihívásba:

Edd, ami itthon van!

A szabályok:
Nem veszek semmit, csak ami nélkülözhetetlen: kenyér, tej, tojás, stb.
Az étkezéseket abból oldom meg, ami itthon van. Szerencsére van miből főznöm, tele a hűtő és a konyhaszekrény. Ahogy számolgattam ki fog jönni a 2 heti kajánk belőle.
Nem csábulok el a gyerkőcöm hisztijére délután és nem kap nasit a sulibüfében. Vagy viszek neki itthonról valamit vagy bírja ki hazáig:)
A gyerkőcöknek egész napra csomagolok enni ( a fiam csak ebédel a suliban, a lányom tejallergiás, tehát minden kaját itthonról visz), a férjem is itthonról visz enni.
A hétvégi elmenős programokra is itthon csomagolok enni és innivalót, hogy ne drága büfékben költsük a pénzünket. 


 Akinek kedve van, csatlakozzon! Várom a kommenteket, ötleteket!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése