2012. augusztus 27., hétfő

Szeretek ajándékot kapni

Pár napja jött egy levél a Corától, hogy mivel hűséges vásárlójuk vagyok, ha hétvégén náluk vásárolok, 1500 Ft-os ajándékcsomagot adnak. Na, mondtam is a férjemnek, hogy ott tuti nagy tömeg lesz, ezért sokan el fognak menni, főleg, hogy nem volt megkötve, hogy mennyiért kell vásárolni.
Aztán teltek a napok, el is felejtettem az egészet. Szombaton a fóti paradicsom fesztiválon voltunk és hazafelé beugrottunk a most már Auchanba ( régi Cora). Vettem a fiamnak egy gumicsizmát őszre 1490-ért , szerintem szuper áron, meg még a suliba megvettük a lányomnak, amik lemaradtak eddig: borítékot, gyurmát, füzetborítót. Fizetéskor láttam, hogy még tart az ajándékcsomag osztás. Meg is lepődtem, mert nem volt az az óriási tömeg. Ha nem mondja a pénztáros, hogy most azt osszák, azt hittem volna, hogy csak a pontjaikat váltják be az emberek.
És hogy mi volt a csomagban? Csupa használható dolog, ami jól fog jönni a következő hetekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése