2012. március 2., péntek

Hétvégi nagybevásárlás előtt

A mai napom eddig azzal telt, hogy kipakoltam a hűtőt, mélyhűtőt, konyhapultokat és összeírtam egy listára, hogy mi van itthon. Meglepődtem, mert az eldugott sarkokban még olyan dolgok is voltak, amikre nem is emlékeztem: mák, dió, a mélyhűtőben még találtam halat karácsonyról:) .
Szóval ezzel a jókora listával leültem és átgondoltam, hogy miket is lehetne belőlük főzni.
Mivel szeretek új recepteket kipróbálni, ezért segítségül hívtam a nolsaty.hu oldalt, ahol a keresőbe, ha beírod az alapanyag nevét, kiadja, hogy milyen ételeket lehet belőle készíteni. Szeretem ezt az oldalt, eddig minden sikerült, amit innen készítettem, úgyhogy jó szívvel ajánlom!
Így, hogy már megvolt a jövő heti menütervem, már csak ezekhez írtam fel pár dolgot a holnapi vásárlólistára és aztán reményeim szerint hét közben már csak kenyérért kell majd boltba mennem.

Ja, és mielőtt el nem felejtem, már most bekészítem a zacskókat is a táskámba, hogy ne kelljen vennem a boltban még azt is. Pár hónapja már megszűnt az áruházakban az ingyen zacskó osztogatás a pénztárnál, jó pénzért lehet csak venni, de én inkább viszek itthonról és azt a pénzt is megspórolom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése