2013. január 23., szerda

Gyerekszemüveg akciósan

Nagyobbik lányomnak kellett szemüveget csináltatnunk, mert már rosszul látta a táblát a suliban. 
Én naív, gondoltam elmegyünk a Pólusbana a Vision Expressz-be, hamar túl leszünk a dolgon. A felnőtt szemüvegeket eddig ott vettük,  jó emlékeim voltak az üzletről. Hát gyerekszemüveg alig volt. Kb. 10-12 darabból lehetett választani. Az akciós keret kb. 7 és 10 ezer között mozgott és plusz választhattunk az ilyen-olyan szuper vékonyított lencsékből, hogy melyiket kérjük. Így lett az ára: 36 ezer!!!! A bénább lencsével lett volna 26 ezer. Na itt, majdnem leájultam a székről. Én max. 20 ezerrel készültem. Szóval közöltem, hogy inkább körülnézek máshol. 
És milyen jól tettem! A Pólusban van egy másik szemüveges is, igaz itt nincs kész 1 óra alatt, mint ott, de nagy választék van! Kb. 6 fióknyi szemüveget hozott oda az eladó, hogy ez mind gyerekkeret. Türelmesen kivárta, amíg mindet megnézi a lányom, felpróbálja. Végül találtunk egy szuper aranyos rózsaszín keretet, akciósan volt 6900Ft. A lencsék bele 10 ezer, az egész kijött 16 ezerből! Lehet, hogy máshol még ennél is olcsóbb lett volna, nem tudom, de én már ennek is örültem, mert belefért a tervezett összegbe. A lányom meg boldogan viseli, mert olyan, amilyet szeretett volna.
Szóval a tanulság: nézd meg több helyen is az árat, ne vedd meg az első helyen, mert sokat spórolhatsz így!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése